Hayata Özgü

Yazmak bir dışa vurum benim için; kimi zaman kendimi kimi zaman dolaylı-dolaysız yansımaları. 

İşte ben de buradayım, bloglananlar kervanındayım...


31.05.2010

İsraili Boykot Ederken

Tüm ülke bir oldu İsrail’i kınıyoruz.
İsrail asıllı ürünleri boykot ediyoruz.
Öyle mi?

Buna göre benim işten ayrılmam gerekiyor. Bana ayda 2.500 tl verecek yeni bir iş bulurlarsa neden olmasın.
Mesela ülkemin güzel yatırımcıları iyi eğitim veren üniversiteler yapsa,
Eğitim çağındaki gençlere daha çok olanaklar tanısa.
Araştırma, öğrenme, sorgulama ve geliştirme imkanı verse.
Ve daha çok iş verse. Daha çok üretse. Cebine doldurup, yurtdışına kaçırmasa paraları.
Başbakan her üniveriste mezunu iş bulacak diye bir kural yok demese.
Doğuda eğitimden bi haber gençler, beyni sulanıp dağa çıkarılmasa,
Mesela yüzümüzü biraz kendimize dönsek,
Ben kendime, aileme ve geleceğime sahip çıkmak zorundayken çalıştığımın karşılığını alsam.
Sağlık sigortam varken bile devlet hastanelerinde sürünmesek.
Doktorlar yabancı ortaklı hastanleri tercih etmek yerine, kendileri hastaneler kursalar.
Amaçları ülke insanına hizmet etmek olsa. Bıçak parası almasalar.
Ben evime dönerken her akşam otobüste hayati tehlike yaşamasam. Koli değil de insan taşıdığını bilen bir ulaşım sistemimiz olsa.
Dünya üzerinde keşfedilecek onlarca şey varken, daha iyi bir silah yapmayı keşfetmekten vazgeçseler.

İşte o zaman bütün bu ürünleri kullanmaktan vazgeçer, işten de ayrılırım.

Dünyayı kurtarmaya değil, önce kendi vatanımızı korumaya ve gerekiyorsa kurtarmaya ihtiyacımız olduğunu düşünüyorum.

İsraili boykot edip, bu ürünleri kullanmayacaklara saygım sonsuz. Amacın bir tepki vermek olduğu aşikar. Ancak bir sonuca varacak tepkiler verilmedikçe, bu dünya düzeni değişmez.
Ta ki güneş batıdan doğuncaya kadar…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder